מהם היתרונות של צג מחיר דיגיטלי לעסק

תוכן עניינים

אז מה זה צג מחיר דיגיטלי?

למעשה זה מה שכל בעל עסק צריך כדי ליישם אצלו את שיטת התמחור הדינמי. לצג המחיר הדיגיטלי יתרונות רבים שיגרמו לעסק לשגשג ולנהל את התמחור של המוצרים השונים ביעילות ובחדשנות.

בכל שנה ושנה עסקים רבים בארץ וברחבי העולם עוברים להשתמש במסכי מחיר דיגיטליים בשל היתרונות הרבים שאותם צגי מחיר דיגיטליים מעניקים לעסק שלהם.

נגן וידאו אודות מערכת תמחור אוטומטית במחלקת הירקות

צגים דיגיטליים - מהם בדיוק היתרונות שלהם?

כאשר מתמחרים את המוצרים השונים בחנות באופן ידני, ללא קשר לסוג החנות, הסיכויים שיגרמו טעויות שונות גבוהים הרבה יותר מאשר תמחור המוצרים באמצעות תצוגת מחירים דיגיטלית.

הטעויות השונות אליהן חשוף בית העסק כאשר הוא מתמחר את מוצריו באופן ידני הן: אי התאמה בין המחיר המסומן על המוצר לבין המחיר של המוצר בקופת החנות, חוסר התאמה בין מידת המחיר הרצויה לבין מידת המחיר שסומנה בפועל, איחור במועד של עדכון המבצע על מוצר מסוים או הקדמה במועד של עדכון המבצע על מוצר מסוים, ברוב המקרים הללו החוק יפעל לטובתו של הצרכן ולכן הטעויות הללו עשויות לעלות לבעלי עסקים הרבה מאוד כסף בכל שנה ושנה.

להרחבה בנושא חיסכון בכוח אדם בעזרת צגים דיגיטליים באתר Zkong לחצו כאן

תג מחיר דיגיטלי - תאמרו שלום להוצאות הנלוות

השימוש בכוח אדם על מנת לסמן כל מוצר ומוצר בחנויות השונות באופן ידני מוביל לעלייה במחירי המוצרים מכיוון שיש לשלם לאותם סדרנים שמסמנים את כל המוצרים בחנות. על פי בדיקות שנעשו, סימון מוצרים באופן ידני דורש עבודה ידנית אשר לוקחת כ-10% ממהלך היום של הסדרן הממוצע בכל חנות, בלי קשר לסוג החנות, בנוסף על כך מנהל החנות או מנהל הסניף (במידה ומדובר ברשת חנויות) מבזבז גם הוא מזמנו היקר בבדיקת הסימון אותו ביצע הסדרן לפני כן.

שימוש בתצוגת מחירים דיגיטלית תחסוך לבעל העסק סכום כסף משמעותי מדי שנה, סכום כסף שהיה אמור להתבזבז על תשלום נוסף לסדרן בעקבות עבודת סימון המוצרים שלו. כמו כן,שילוט לחנויות עוזר למנהל החנות או מנהל הסניף לחסוך לעצמו זמן יקר שהיה מתבזבז על בדיקת הסימון של הסדרן, במקום זה כל מה שעל המנהל לעשות זה להיכנס אל המחשב הראשי של בית העסק ולראות בזריזות כי המחיר המופיע בצגים הדיגיטליים אכן תואם לרצונותיו.

מעבר לעלויות שיש לשלם על כוח האדם אשר מבצע את סימון המוצרים בצורה ידנית, יש לשלם גם על כלל החומרים בהם נעשה שימוש על מנת לבצע את הסימון הידני.

בין החומרים השונים בהם נעשה שימוש לביצוע של סימון ידני ניתן למצוא: מדבקות מחירים, סרטי סימון למוצרים, מסילות לדפי הסימון של המוצרים, הוצאות כספיות על הדפסת המחירים, הוצאות על אקדחי הסימון עצמם, הוצאות על שימוש בנייר ועוד. מדובר בהוצאות של עשרות אלפי שקלים אם לא מאות אלפי שקלים מדי שנה ושנה. חשבו כמה כסף בעל עסק יכול לחסוך לעצמו במידה ויעבור להשתמש בתצוגת מחיר דיגיטלית.

 

בנוסף על כך, כל החומרים בהם נעשה שימוש על מנת לבצע סימון ידני הם חומרים שתהליך הייצור שלהם פוגע באיכות הסביבה בצורה משמעותית, מפעלים לייצור פלסטיק מזהמים את האוויר, על מנת לייצר נייר ומדבקות יש צורך בכריתת עצים בכמויות גדולות וכן הלאה. מעבר לשימוש בשילוט מדפים דיגיטלי יוביל לשיפור משמעותי בשמירה על איכות הסביבה, חשבו כמה עצים היו ניצלים במידה וכל החנויות ברחבי העולם היו עוברות להשתמש במסכי מחיר דיגיטליים.

תמחור דינמי - מחלקת רטבים

צג מחיר מתחלף זה יעיל, אפקטיבי וחדשני!

תווית מחיר דיגיטלית - מדף עגבניות שרי
תווית מחיר חכמה במחלקת הפירות
צגי מחיר דינמים במחלקת הירקות
תמחור דיגיטלי אוטומטי במחלקת הירקות
תווית מדף אלקטרונית במחלקת הפירות
תוויות מחיר חכמות במחלקת הפירות

הקטנת חשיפה לתביעות ושקט נפשי לבעל העסק

אם כל היתרונות הללו עדיין לא מספיקים לכם, תנו לנו לספר לכם על עוד יתרון משמעותי במיוחד שקיים במעבר לשימוש בתווי מחיר דיגיטליים.

השימוש בצגי תמחור דיגיטליים מקטין באופן משמעותי את החשיפה של בית העסק לתביעות שונות, לקנסות ולטעויות כאלה ואחרות. הרי בסופו של דבר צג מחיר מתחלף הוא כלי המבוסס על מערכות מידע אשר מתעדכנות בזמן אמת, באופן הזה אתם יכולים להיות בטוחים כי תמיד תהיה התאמה בין המחירים על מדף המוצרים לבין המחירים בקופת החנות.

תמחור דיגיטלי אוטומטי - בשביל לנצח את המתחרים שלכם ולהיות הכי אטרקטיביים בשוק, תמיד

אחד הפרמטרים העיקריים שהופך חנות כלשהי לחנות מוכרת ומוצלחת הוא המחירים של מוצריה ביחס לחנויות אחרות מאותו תחום עיסוק. בזכות השימוש בתמחור דיגיטלי אוטומטי, בעל העסק יכול בכל רגע שירצה לשנות את המחירים של כלל המוצרים בחנות שלו בהתאם לשינוי המחירים שביצעו המתחרים שלו למוצרים מאותו סוג. באופן הזה בעל העסק יכול לנצח את המתחרים שלו ולשמור על המחיר הנמוך ביותר לאותו סוג מוצר ובכך למשוך אליו יותר ויותר לקוחות דבר אשר גורם באופן ישיר לעלייה בהיקף המכירות וההכנסות של בית העסק.

כמו כן, ברגע שבעל העסק מבין כי יש בידיו מוצר מנצח שהביקוש שלו גבוה מאוד ביחס להציע שלו, הוא יכול לשנות את המחיר של אותו מוצר אשר כתוב בתווית מחיר דיגיטלית במהירות רבה, מבלי להוריד את כלל המוצרים מאותו סוג מהמדף ולשנות את המחיר שלהם אחד אחד, באופן הזה בזכות תמחור דיגיטלי בעל העסק יכול להגדיל את הרווחים שלו מן המכירות של אותו מוצר בעל הביקוש הגבוה.

צגי מחיר דיגיטליים - שילוב בין חדשנות ליוקרתיות

מעבר ליתרונות הכלכליים והמקצועיים שמעניקים צגי המחיר הדיגיטליים, קיים גם יתרון עיצובי אותם הם מעניקים לבית העסק בו הם נמצאים.

השימוש בתווי מחיר דיגיטליים מעניק לכל עסק בו הם נמצאים מראה חדשני ויוקרתי בו זמנית, רק עובדה זו בעצמה תוביל למשיכה של לקוחות נוספים אל בית העסק, מי מאיתנו לא אוהב קדמה טכנולוגית ומראה חדשני?